Δευτέρα, 20 Απριλίου 2015

Στον Καλέ της Σηλυβρίας τελέσθηκε από τον οικείο Μητροπολίτη κ. Μάξιμο η Αναστάσιμη Θεία Λειτουργία.

Στις 3 μιση τα μεσάνυκτα ξεκινήσαμε από τον άγιο Βασίλειο για την Σηλυβρία και τη Κωνσταντινούπολη. Περάσαμε τα Τελωνεία, κάναμε μια στάση στη Ραιδεστό και μετά φθάσαμε νωρίς πρωί στην Σηλυβρία. Στον Καλέ της Σηλυβρίας τελέσθηκε υπαίθρια από τον οικείο Μητροπολίτη κ. Μάξιμο η Αναστάσιμη Θεία Λειτουργία. Δίπλα στο χώρο που παλαιά υπήρχαν οι τάφοι των κεκοιμημένων μας, και τους συναντήσαμε νοερά μεταδίδοντας τους την χαρά με την λύπη μας, την συγκίνησή μας. Ψάλαμε σε χρονική συντομία, κοινωνήσαμε. Ο σεβασμιώτατος απηύθυνε λόγους μεστούς πνεύματος και χάριτος. Ο Δήμος Σηλυβρίας μας κέρασε με το πολυφημισμένο γιαούρτι και καφέ ,τσάι σε όλους τους εκδρομείς και διένειμε έντυπο τουριστικό της περιοχής.
Κάναμε μια σύντομη περιήγηση στη πόλη, το βυζαντινό υδραγωγείο, το χώρο του σπιτιού του αγίου Νεκταρίου, την περιοχή που παλαιά ζούσαν και εργάζονταν οι Ρωμιοί κάτοικοι πριν την αναγκαστική μετοίκησή τους στον Ελλαδικό χώρο.
Με ηγήτορα τον Μητροπολίτη όλοι οι εκδρομείς επισκεφτήκαμε στο σύγχρονο Δημαρχείο τον Δήμαρχο και του προσφέραμε τα δώρα μας με ευχές εγκάρδιες και ευχαριστίες.
Κατεβήκαμε στο γραφικό ωραίο λιμανάκι και οι εκδρομείς γεύτηκαν τις τοπικές λιχουδιές στις πολλές ταβέρνες και εστιατόρια της πόλης.
Αναχωρήσαμε για την Κωνσταντινούπολη. Κατευθυνθήκαμε στο Φανάρι, το ιερό κέντρο της Ορθοδοξίας στον Πατριαρχικό Ναό του αγ. Γεωργίου. Είχαμε την ευλογία να ακούσουμε τα θεόπνευστα λόγια του Πατριάρχη, λάβαμε την ευχή του, κόκκινα αυγά και ένα σταυρουδάκι. Φωτογραφήθηκε μαζί μας. Ενθουσιάστηκαν οι εκδρομείς για την ξεχωριστή επικοινωνία αυτή και οι νέοι μας ένιωσαν τον Πατριάρχη του γένους πατέρα τους.
Στο Λάλελι ήταν το ξενοδοχείο μας και πήραμε τα πράγματά μας  εκεί για μια σύντομη ξεκούραση. Το Πρόγραμμα ήταν έντονο και την επόμενη ημέρα.
Μετά το καλό πρωινό στο ξενοδοχείο μας 9 το πρωί πήγαμε να προσκυνήσουμε στο Ναό και Αγίασμα της Παναγίας του Βεφά. Πήραμε το κλειδάκι μας με τα τάματα, τον αγιασμό και με το Λεωφορείο κατευθυνθήκαμε στην Ασιατική πλευρά, στην Χαλκηδόνα. Προσκυνήσαμε στο Ναό της Αγ. Ευφημίας, στην Αγ.Τριάδα, στην Αγ.Αικατερίνα. 6 Χιλιόμετρα περπατήσαμε για να απολαύσουμε την ομορφιά του τόπου. Από το Χίλτον ψηλά το βλέμμα μας αντίκρισε ένα πανόραμα. Ο Γιάννης μας ξενάγησε φιλότιμα και από τις γνώσεις του μας μετέδωσε την αγάπη του για την πατρίδα και την πίστη του.
Πριν αποχαιρετήσουμε την Πόλη των πόλεων διασκορπιστήκαμε στο mall για ψώνια, καφέ, παγωτό και φαγητό. Οι νέοι μας πέρασαν το τρίωρο στα extreme game με το τραινάκι και ήρθαν αντιμέτωποι με τις φοβίες και τις νίκησαν.2.30 τα ξημερώματα της Παρασκευής φθάσαμε την Αλεξανδρούπολη στην ενορία μας. Ευχαριστηθήκαμε την εκδρομή μας. Ανανεώσαμε την υπόσχεσή μας για την επόμενη εξόρμηση.

Ευχαριστούμε θερμά όλους που συνέβαλαν στη επιτυχία της εκδρομής. Τον άγιό μας Θεό που την ευλόγησε.